{{getDisplayDistance(item.locationRange) }}
  • {{ option.name }}
photo

Westhavengebouw

Corsicaweg 10
1044AB Amsterdam
€ 95,- per m² / Jaar

€ 95,- per m² /
€ 37,50 per m² /Jaar
60 m²
,
€ 750,- per

Westhavengebouw

Het Westhavengebouw is een eigentijds ´multi-tenant’ kantoorgebouw gelegen in het gebied Westelijk havengebied in Amsterdam. Het gebouw ondergaat op korte termijn een metamorfose, waarbij de buitengevel, de entree en de algemene ruimten worden gerenoveerd. Het hele gebouw is ca. 5.200 m² v.v.o. groot verdeeld over begane grond, eerste tot en met de vijfde verdieping.

Met name de bereikbaarheid vanaf de ringweg A10 en rijksweg A5 alsmede de goede parkeervoorzieningen op het naastgelegen parkeerterrein maken het Westhavengebouw tot een praktisch kantoorgebouw op een uitstekende locatie.

Het gebouw is gelegen in het dynamische Westelijk havengebied, op circa 5 minuten rijden vande ringweg A10, de rijksweg A5 en treinstation Sloterdijk. Het gebied bestaat uit een mix van professionele-, culturele- en stedelijke voorzieningen en ontwikkelt zich tot een duurzaam en innovatief gebied. Veel toonaangevende bedrijven hebben zich in de omgeving gevestigd, zoals DHL, Nissan, Praxis, Sligro, Heineken, Hitachi, Renewi and DPD.

Bereikbaarheid
Auto
Door de ligging van het gebouw nabij de ringweg A10 en de rijksweg A5 is de bereikbaarheid met eigen vervoer zeer goed te noemen. Het centrum van Amsterdam en de Zuidas zijn binnen 10 minuten te bereiken via de A10. Tevens is Schiphol Airport binnen 15 minuten bereikbaar.

Openbaar vervoer
Op loopafstand van circa 15 minuten bevindt zich de bushalte Amsterdam Hornhaven van waaruit iedere 8 minuten een rechtstreekse bus naar treinstation Sloterdijk vertrekt. Treinstation Sloterdijk is op deze wijze bereikbaar binnen 20 minuten en Amsterdam centraal station binnen 30 minuten. Amsterdam Sloterdijk beschikt tevens over een directe verbinding naar Schiphol Airport.

Opleveringsniveau
Het Westhavengebouw wordt in casco gerenoveerde staat opgeleverd, voorzien van o.a.:
• Geheel gerenoveerde gevel;
• Gemeenschappelijke entree met automatische schuifdeuren;
• Twee liftgroepen;
• Sanitaire voorzieningen met de mogelijkheid voor huurder om een pantry per unit/-verdieping te plaatsen;
• Verlaagd plafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen.

Parkeren
Het object heeft een parkeernorm van 1:35 m² v.v.o.. De parkeerplaatsen zijn gelegen aan de voor en rechter zijde van het gebouw en op het naastgelegen afgesloten parkeerterrein.

Beschikbaarheid
Begane grond: ca. 860,0 m² kantoorruimte 
1e verdieping: ca. 823,2 m² kantoorruimte 
2e verdieping: ca. 628,0 m² kantoorruimte 
3e verdieping: ca. 270,0 m² kantoorruimte 
4e verdieping: ca. 400,0 m² kantoorruimte 
5e verdieping: ca. 430,0 m² kantoorruimte 

Deelverhuur is mogelijk vanaf 100 m². 

Op de 4e verdieping is unit verhuur per maand mogelijk vanaf ca. 60 m², als volgt verdeeld: 

Unit 4.13: ca. 64 m² kantoorruimte 
Unit 4.12: ca. 152 m² kantoorruimte 
Unit 4.11: ca. 77 m² kantoorruimte 
Unit 4.10: ca. 68 m² kantoorruimte 
Unit 4.08: ca. 58 m² kantoorruimte 

Prijzen
Kantoor: € 95,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. 
Parkeren: € 750,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW. 

Huurprijzen units 4e verdieping: 

Unit 4.13: € 695,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 
Unit 4.12: € 1.650,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 
Unit 4.11: € 835,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 
Unit 4.10: € 740,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 
Unit 4.08: € 630,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 

Servicekosten
€ 37,50 - per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. Hieronder vallen de volgende diensten: 
- Stadsverwarming en waterverbruik inclusief vastrecht; 
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van 
gemeenschappelijke ruimten; 
- Onderhoud en periodieke controle van gebouwgebondeninstallatie(s); 
- Schoonmaakkosten en onderhoudskosten van de gemeenschappelijke ruimten; 
- Assurantiepremie voor de buitenbeglazing; 
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten; 
- Glasvezelverbinding beschikbaar in overleg. 

Duurzaamheid
Het gebouw beschikt over een energielabel A. 

Het Westhavengebouw is een eigentijds ´multi-tenant’ kantoorgebouw gelegen in het gebied Westelijk havengebied in Amsterdam. Het gebouw ondergaat op korte termijn een metamorfose, waarbij de buitengevel, de entree en de algemene ruimten worden gerenoveerd. Het hele gebouw is ca. 5.200 m² v.v.o. groot verdeeld over begane grond, eerste tot en met de vijfde verdieping.

Met name de bereikbaarheid vanaf de ringweg A10 en rijksweg A5 alsmede de goede parkeervoorzieningen op het naastgelegen parkeerterrein maken het Westhavengebouw tot een praktisch kantoorgebouw op een uitstekende locatie.

Het gebouw is gelegen in het dynamische Westelijk havengebied, op circa 5 minuten rijden vande ringweg A10, de rijksweg A5 en treinstation Sloterdijk. Het gebied bestaat uit een mix van professionele-, culturele- en stedelijke voorzieningen en ontwikkelt zich tot een duurzaam en innovatief gebied. Veel toonaangevende bedrijven hebben zich in de omgeving gevestigd, zoals DHL, Nissan, Praxis, Sligro, Heineken, Hitachi, Renewi and DPD.

Bereikbaarheid
Auto
Door de ligging van het gebouw nabij de ringweg A10 en de rijksweg A5 is de bereikbaarheid met eigen vervoer zeer goed te noemen. Het centrum van Amsterdam en de Zuidas zijn binnen 10 minuten te bereiken via de A10. Tevens is Schiphol Airport binnen 15 minuten bereikbaar.

Openbaar vervoer
Op loopafstand van circa 15 minuten bevindt zich de bushalte Amsterdam Hornhaven van waaruit iedere 8 minuten een rechtstreekse bus naar treinstation Sloterdijk vertrekt. Treinstation Sloterdijk is op deze wijze bereikbaar binnen 20 minuten en Amsterdam centraal station binnen 30 minuten. Amsterdam Sloterdijk beschikt tevens over een directe verbinding naar Schiphol Airport.

Opleveringsniveau
Het Westhavengebouw wordt in casco gerenoveerde staat opgeleverd, voorzien van o.a.:
• Geheel gerenoveerde gevel;
• Gemeenschappelijke entree met automatische schuifdeuren;
• Twee liftgroepen;
• Sanitaire voorzieningen met de mogelijkheid voor huurder om een pantry per unit/-verdieping te plaatsen;
• Verlaagd plafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen.

Parkeren
Het object heeft een parkeernorm van 1:35 m² v.v.o.. De parkeerplaatsen zijn gelegen aan de voor en rechter zijde van het gebouw en op het naastgelegen afgesloten parkeerterrein.

Beschikbaarheid
Begane grond: ca. 860,0 m² kantoorruimte 
1e verdieping: ca. 823,2 m² kantoorruimte 
2e verdieping: ca. 628,0 m² kantoorruimte 
3e verdieping: ca. 270,0 m² kantoorruimte 
4e verdieping: ca. 400,0 m² kantoorruimte 
5e verdieping: ca. 430,0 m² kantoorruimte 

Deelverhuur is mogelijk vanaf 100 m². 

Op de 4e verdieping is unit verhuur per maand mogelijk vanaf ca. 60 m², als volgt verdeeld: 

Unit 4.13: ca. 64 m² kantoorruimte 
Unit 4.12: ca. 152 m² kantoorruimte 
Unit 4.11: ca. 77 m² kantoorruimte 
Unit 4.10: ca. 68 m² kantoorruimte 
Unit 4.08: ca. 58 m² kantoorruimte 

Prijzen
Kantoor: € 95,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. 
Parkeren: € 750,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW. 

Huurprijzen units 4e verdieping: 

Unit 4.13: € 695,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 
Unit 4.12: € 1.650,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 
Unit 4.11: € 835,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 
Unit 4.10: € 740,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 
Unit 4.08: € 630,- per maand, te vermeerderen met BTW, inclusief servicekosten. 

Servicekosten
€ 37,50 - per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. Hieronder vallen de volgende diensten: 
- Stadsverwarming en waterverbruik inclusief vastrecht; 
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van 
gemeenschappelijke ruimten; 
- Onderhoud en periodieke controle van gebouwgebondeninstallatie(s); 
- Schoonmaakkosten en onderhoudskosten van de gemeenschappelijke ruimten; 
- Assurantiepremie voor de buitenbeglazing; 
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten; 
- Glasvezelverbinding beschikbaar in overleg. 

Duurzaamheid
Het gebouw beschikt over een energielabel A. 

MapViewLoading animation here
StreetViewLoading animation here

Contact

{{item.Location.Street}} {{item.Location.HouseNumber}} {{item.Building.BuildingName}}

{{item.Location.Street + " "+ item.Location.HouseNumber}}
{{item.Location.Postcode}} {{item.Location.City}}

{{ 'SEARCH.SEARCH_BAR_LEFT.TYPE_LIST.' + item.Offer.OfferType|translate }}

{{ item.Offer.OfferMetrageNet|formatNumber }} m²

{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.GRID.RentFrom'|translate }} {{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²

  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.BuildingStatus'|translate }}:{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.SHARED.BuildingStatusList.'+item.Building.BuildingStatus | translate }}
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.FloorArea'|translate }}: {{ item.Offer.OfferMetrageNet | formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.RentFrom'|translate }}:{{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.ParkingSpaces'|translate }}:{{item.Offer.OfferNumberOfParkingSpaces|formatNumber}}